Fia - Mitt I Livet.

Med A, Hugo, Eddie & Juni.

Fredag!

Kategori: Vardagslunk.

 
Superhärligt med fredag!
 
Vi har haft en jättebra vecka! Alldeles lagom sådär.
 
I onsdags när killarna var på Förskolan var jag & Juni hos Kinn & Isali & åt gofrukost.
Isali är nu snart 2,5 månad & så fin & så söt & så bebisaktig <3
& Kinn går hemma på mammaledighet & börjar bli så där "mammaledig" :) Hon vill ändra om & köpa nytt & vill grejgrejgrejeligreja. Men det finns ingen tid (&inga pengar!) & man är rädd för rs-virus & tiden bara rusar iväg. & OJ vad jag känner igen mig, hehe! 
Jag åkte därifrån med massa inspiration & när jag kom hem röjde jag i killarnas lekrum & fick slängt en hel bärkasse med sönderlekta leksaker. Härligt!
 
Gofrulle med hemmabakt bröd!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: