Fia - Mitt I Livet.

Med A, Hugo, Eddie & Juni.

Måndag gjort.

Kategori: Vardagslunk.

Första dagen utan nappar gick förvånadsvärt BRA!
 
Lite gnäll & frågande har det såklart vart, men dem har nöjt sig bra med svaret att dem får dem när dem ska sova. En gång hittade jag Eddie under sin säng med Junis napp i munnen & en gång tyckte Hugo att han var trött & behövde sova middag & få nappis.
 
Annars idag har jag vart riktigt redig tycker jag! Fick putsat flera fönster, röjt rejält i tvättstugan & en snabbröj i köket. Så nu ska snart ytterligare en bärkasse slängas - underbart!
Igår fick jag gett bort en bärkasse med mammakläder, kändes riktigt bra.
Vi är verkligen klara med den biten nu :)
 
Nu ska jag faktiskt gå & lägga mig snart.
Inget speciellt roligt på tv & jag är faktiskt galet trött!
 
Bjuder på två bilder från idag.
 
Eddie visar hur stark (&heltgalen) man blir när man äter tacos!
 
Juni har fått en egen liten glasburk på toaletthyllan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: