Fia - Mitt I Livet.

Med A, Hugo, Eddie & Juni.

Full Rulle & Spahelg.

Kategori: Vardagslunk.

Hej Vänner.
& ursäkta så hemsk mycket för den lilla oplanerade pausen!
Både fredagen & lördagen gick i ett!
 
I fredags for ju jag & Lindisen till Varberg & Varbergs Kurort!
Vi fick varsin behandling, spaade, njöt av underbar kvällsbuffè & sov gott en hel natt.
Helt fantastiskt underbart var det & jag kan garantera att det inte var sista gången jag var iväg på något sådant!!
 
När jag kom hem på lördagen for vi raka vägen till Pappa för lite Hejdå-middag för Stora Lillebror&Tjejen som reser iväg på långresa idag. Dem är just nu i London (tror jag:)) för vidare resa till Bangkok.
Så dem ser vi först om 9 veckor igen! :(
 
Idag har jag vart på röjarhumör!
Nu så har vi röjt, käkas tacos & nu blir det nog lite soffhäng!
 
 
Morgon på hotellet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: