Fia - Mitt I Livet.

Med A, Hugo, Eddie & Juni.

Johanna&Elis&Magen-dag.

Kategori: Vardagslunk.

Jag & Juni tröttnade på att bara vara hemma, så när vi hämtat Eddie på Förskolan,
köpte vi med oss pizza & for till Johanna & Elis för lite eftermiddagslek & eftermiddagstjatter.
Mycket bra idè om jag får säga det själv!
 
Lilla Söta Johanna. Hon går där med sin "lilla" mage & väntar på Bäbis. & JAG MED!!
(Alltså, jag går ju inte med mage (eller ja, men inte bäbismage!)(eller jo, det är det ju faktiskt, alltså ingen bäbis i, men storleken kan ju bero på att det legat tre bäbisar däri)(& en&annan godisbit kanske) men jag väntar!)(Slut på paranteser!)(Amen.)
Tror allt att det blir en liten lillasyster jag! (Kom ihåg var ni läste det först!)(Okej, en till.)
 
Ikväll var Stora Lillebror här. Jag tyckte han skulle komma hit så jag kunde titta lite på honom.
Han lämnar oss för utflykter på söndag & är borta i nio(!) veckor.
Lite galet. Men jag ska nog överleva!
Fick allt tjatat till mig en lördagsfika också, så jag får stirrat lite mer då!
 
Nu är det bannemig sängen som gäller!
Galettrött.nu
 
& JA! Hugo har ju kommit hem igen. Ordningen återställd! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: