Fia - Mitt I Livet.

Med A, Hugo, Eddie & Juni.

Lugnt idag igen.

Kategori: Vardagslunk.

Hej Sötproppar!
 
Alltså, här händer ju inte så jättemycket!
Det är inte vanligt att vi har såhär lugna perioder, men antar att vi fortfarande tar igen oss efter julledigheten.
& att energin numer är slut.
Vi behöver liksom lite sol & värme & härliga utedagar tror jag!
JAG behöver det iallafall!
Jag har redan börjat planera alla mysiga stranddagar, utomhuskvällsfikor & grillkvällar med alla våra underbaringar! 
 
Idag var jag helt säker på att jag & Junisen skulle till Kinn & Isali. Trots att jag visste att det är på onsdag :)
Dock ser jag nu att Juni börjar få sånadär förkylningsögon :( Men vi får se hur det har yttrat sig till imån.
Hon sover middag nu Skruttan. Jag ska ta mig en till kopp The & kolla på Hem till gården!
 
 
Giv mig sommar!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: