Fia - Mitt I Livet.

Med A, Hugo, Eddie & Juni.

Ingen vanlig söndag idag inte..

Kategori: Vardagslunk.

Ingen vanlig slappesöndag här inte.
I förmiddags fick vi packa in Juni i bilen & åka till Akuten. Stackarn hade så ont, så ont i sin lilla mage. Men doktorn var snabb & smidig & vips var allt bra igen.
Så skönt när allt går just snabbt & smidigt!
 
Hemma igen tog jag ett rejält röj i tvättstugan & skurade golv(!!)
Robin & Linnea kom förbi med lite spontanpizza & jag for till Camilla & tog en riktigt härlig & frisk kvällspromenad.
Riktigt skönt & jag hade mer än gärna gjort det till en rutin!!
 
I slutet av promenaden kom det högt efterlängtade meddelandet!
Elis hade fått en lillebror, Johanna & Jimmy sin andra son.
Så. Jävla. Roligt.
 
Grattis, grattis grattis till ytterligare ett underverk!
Min fina, fantastiska, helgrymma vän!
Du är bäst!
 
Åå, vad jag vill klämma, känna & lukta på bebis nu!
 
 
Pigg bebis på sjukan.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: