Fia - Mitt I Livet.

Med A, Hugo, Eddie & Juni.

& gårdagens shopping resulterade i.

Kategori: Shopping!

Det blev inget Gekås för oss igår. Jag hörde från alldeles för många håll att det var rena rama kaoset där nere, så det kändes inte bra i mammahjärtat att dra med Juni dit. Vi gjorde Kungsmässan istället! & frågan är om det inte blev billigare :) Man köper ju på sej så mycket annan skit där nere.
Det var ju dagiskläder till Eddie som stod på listan. Tänk att han börjar Förskolan nästa vecka! Helt galet!! Tror att han kommer att älska det!
 
Jag är inte sådär jätteförtjust i Spindelmannen & Cars & allt vad det är som gäller nu. Det får isåfall bli sen när dem själva vill bestämma vad dem vill ha på sej. Men fram tills dess så bestämmer jag :) Men det är nästintill omöjligt att hitta tröjor som inte har Spindelmannen tryckt på hela magen!
MussePigg är helt klart godkänd & Batman, ja, den passade så bra ihop med dem svarta byxorna :) 
 
Mysiga & lättlekta kläder.
 
 
Kallingar till Lillebror & nu blöjfria Storebror! Japp, Storebror har blivit stor & har nu vart blöjfri helt på dagarna i 2 veckor!
 
 
Ja, ett&annat plagg till Junisen råkade visst följa med hem också :)
Dem turkosa & rosa "jeansmjukisarna" fullkomligt älskar jag! Jag, eller Juni, fick ett par utav Johanna i 62, så jag var tvungen att köpa på mej varsitt par i 68 & 74 också, medans dem fortfarande finns kvar. Som sagt, skitsnygga "jeans" fast i mjukistyg. 99:- styck på KappAhl - skynda att fynda!
Klänningen var på rearea & kostade 3o:-, helt okej :)
 
 
Jag fick mysshorts & en mössa, jag. Bra kombination :)
 
 
Så ett par ofodrade överdragsbyxor till Eddie, sen är vi redo för hösten!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: