Fia - Mitt I Livet.

Med A, Hugo, Eddie & Juni.

& så blev det en femte.

Kategori: Shopping!

Igår inhandlades en begagnad Brio Sing . KnubbJuni har sågottsom vuxit ur liggdelen på Urbanen redan. & ska jag vara helt ärlig så är jag rätt trött på syskonvagnen. Den är tung att lasta in & ur bilen & det är alltid bråk mellan grabbarna om vem som ska sitta med.
Så igår blev det en femte & sista vagn :) Jag gick nog mest på att det var en Brio. Vi köpte ju en Brio Spin till grabbarna & den har jag vart helnöjd med. Brio känns som ett rejält & bra märke. Singen blev det för att den har en rejäl liggdel & svängbara framhjul - vilket bara är ett måste för mej!! Så den ska användas flitigt när pojkarna är på dagis & jag & Juni ska ut på långpromenader.. Eller ja. :)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: