Fia - Mitt I Livet.

Med A, Hugo, Eddie & Juni.

& så flög måndagen förbi.

Kategori: Vardagslunk.

Dagen började helt fruktansvärt. Tidigt imorse fick jag ett sms utav en kär vän, vars värld inatt rasade samman.
Jag har tänkt på henne HELA dagen. Jag hoppas så inneligt att det löser sej för henne på bästa sätt & att hon snart mår bättre igen.
Jag lovar att försöka finnas & ställa upp så gott jag kan. Det är svårt när man har 3 småbarn, ett hus, en sambo som jobbar mycket, inskolning & allt runtomkring.
Men jag VILL verkligen hjälpa, & jag är rätt säker på att hon vet att jag FINNS för henne & gör allt jag kan för henne. Det är dte minsta jag kan göra - för hon är en UNDERBAR människa!!
 
 
Strax innan lunch idag kom Fru Götesson & hennes 2 flickor. Hennes äldsta flicka Hilma, är bara 2 månader yngre än Hugo. Nu hade dem inte träffats på jättelänge, men man kunde tro att dem inte gjort annat än lekt med varandra det sista. Härligt!
Han bröt fullständigt ihop när dem åkte hem. Slängde sej ursinnigt på soffan, deckade & sov i 2 timmar :)
 
Ikväll har jag förberett inför Förskoleinskolningen imorgon. Plockat fram kläder, packat väskor, duschat barn. & mej själv :) "Jaså, ska du ut & träffa folk imån" sa Anders när jag sa att jag tog en dusch :)
Det slog mej idag, att imån ska jag lyckats få upp, klä på, utfodra & få in 3 barn & vara på plats klockan NOLLNIONOLLNOLL! I vanliga fall har vi knappt gått upp då :)
Hujedamej!
 
Nu blir det film med Sambo & dotter. Fortfarande 3 timmar kvar av dagen, innan jag ens börjar tänka på refrängen. Juni är ett riktigt, riktigt kvällsmonster!!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: