Fia - Mitt I Livet.

Med A, Hugo, Eddie & Juni.

& så hämtades tapeterna.

Kategori: Vardagslunk.

Lämningen på Förskolan gick lite sisådär idag. Hugo är det inga som helst problem med längre. Han ställer sej i hallen, BER MEJ ta av honom skorna & rusar in. Härligt!!
Eddie bröt ihop fullständigt. & det gör så jävla ont i mammahjärtat. Tryggheten liksom bara vänder ryggen till.. & går.
Men vi biter ihop - snart släpper det, det vet jag!
 
Jag & Juni for till Coop. Handlade massa gottit! & så sprang vi in på Jannes Färg&Tapet & hämtade ut tapeter To The MasterBedroom här i villan! Vi har vart lite vågade & jag tror att antingen blir det SKITBRA eller så blir det KATASTROF! Den som lever får se :)
 
En liten tjuvkik :)

Kommentarer

  • Fru Götesson säger:

    Jag tror på skitbra!

    Svar: :)
    Fia

    2012-08-29 | 21:51:50

Kommentera inlägget här: