Fia - Mitt I Livet.

Med A, Hugo, Eddie & Juni.

& så var torsdag avklarad & garderoben påfylld.

Kategori: Vardagslunk.

Idag var det Förskola för Bröderna Bus. Gråt & tårar vid lämning av Lilleman, men sen hade allt gått så bra, så bra. Både ätit bra & sovit länge. Härligt!
Jag & Juni fixade naglarna & shoppade lite på Kungsmässan. Tanken var att vi skulle hitta en ram till vår plansch, men inte fanns det inte.. Gallerix rekommenderade Clas Olssons! Så det får bli en sväng dit snart, då jag även behöver ett skydd till min iphone & en fotmätare som tydligen ska finnas där!
Sen blev det lunch med sambon <3
 
Efter Förskola for vi till grannarna för kattungelek. Oj, vad förtjust Hugo blev! "Mamma, vill haaaa en såååån!!" Lät det i bilen påvägen hem. (Ja, vi tog bilen, regnet hängde i luften & jag var inte ett dugg sugen på att traska i ösregn hem med 3 trötta & griniga barn.)
 
Vi fick iallafall köpt lite presenter till Eddisen som fyller 2(!!) nästa vecka & lite kläder till Juni. Såklart.
 
En superdupermegaSÖT jeansklänning från HM. Nej, gillar inte HM särskilt mycket, men nu råkade jag få en 50:- kupong, & vad gör man inte? :) 
 
 
Tuffa hängseljeans från Name It! 
 
& förskoleplagg till Lilleman <3
 
 
Imorgon blir det en hemmadag. Underbart!!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: