Fia - Mitt I Livet.

Med A, Hugo, Eddie & Juni.

& så var vi tillbaks.

Kategori: Tvåan - Eddie <3

Förra veckan var riktigt hemsk på dagis. Eddie ville inte alls. Grät & grät & grät & grät. Gjorde massa ont i mammahjärtat & jag funderade på vad fan jag höll på mej. Dem behöver ju inte ens vara på dagis. Jag är ju ändå hemma?!
Men jo, dem behöver ju faktiskt det!
Imorse när vi vaknade frågade jag Eddie om han skulle till dagis.. "Jaaaa" sa han & sken upp. Efter det blev han helt tyst. Sa inte ett ord. Åt frukost under tystnad, tvättade sej under tystnad, klädde på sej helt tyst. När jag öppnade dörren gick han helt apatiskt till bilen. Satte sej i sin stol. Lilla älskade superlivliga barn.
Men det gick bra vid lämningen. Han ville med hem såklart, men han grät inte. Det bästa är när jag lämnar honom när dem leker ute, han älskar ju att vara ute. Han som alltid är så tuff & högljudd - men inte utan sin mamma inte.
 
Jag & Juni åkte till Coop. Behövde lite mjölk & pålägg & notan gick på strax över 7oo. Galet.
 
Nu ska jag äta lite färska frallor, springa ett varv med dammsugarn, hänga en tvätt & bädda några sängar, & jaa, sen ska väl smågangstrarna hämtas :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: