Fia - Mitt I Livet.

Med A, Hugo, Eddie & Juni.

& så var dagen till ända.

Kategori: Vardagslunk.

Det blev en riktig mysdag för mej & Junisen.
Hos Carolina bjöds vi på supersmarrig chokladkaka & underhållningen stod Söta Viggo för. "Hej. Hejhej. Hejjå. Hej. Hejhej", vinkvink & slängpussar till höger & vänster. Underbara unge! & i november ska han bli storebror. Jippijej!
 
Efter en mycket trevlig fikastund åkte jag & Juni vidare till Kungsmässan. Juni behövde nya strumpor. Eller hon behövde rosa strumpor rättare sagt. Det blev 2 par strumpor & 2 klänningar av bara farten.. Hm :) Fast faktiskt i lite större storlekar så hon har senare. Jag tror att hon äger 15 klänningar allraredan!
 
Vi strosade runt i lugnan ro på Kungsmässan i närmare 3 timmar! Det var verkligen välbehövligt med liten egentid! Dessutom fick jag shoppat en hel del till mej själv också. Massa på rean till&med! Så nu äger jag äntligen ett par jeans som passar igen!
 
Jag köpte med mej lite färdigmat från charken på Ica Kronan hem. Jäklar vad gott det var! Det var verkligen inte sista gången vi handlade där. Visst, det kostade ju några kronor, men inte mycket dyrare än vad pizza skulle kostat. Dessutom blev man ju mycket goare mätt & inte sådär äckelmätt som man alltid blir av pizza.
 
Illbattingarna ligger i sina sängar & sover. Eddie har feber så vi får se hur natten blir.. & påtal om natten ja.. Gonatt!
 
Har inte tagit ett enda kort idag, så ni får lite gamla bilder på LillTrollet istället.
 
 

Kommentarer

  • Sarah säger:

    Kul med ny blogg! Fin är den med :)
    Hoppas allt är bra med er (verkar ju onekligen så!) och grattis igen till lilla tjejen :)

    Svar: Tack så hjärtligt :) Du får komma & kika på henne någon dag!
    Fia

    2012-07-20 | 09:23:34
    Bloggadress: http://sarahjoh.blogg.se

Kommentera inlägget här: