Fia - Mitt I Livet.

Med A, Hugo, Eddie & Juni.

Blää-dag!

Kategori: Vardagslunk.

Usch&fy&blä!!
Dagen idag blev inte alls som planerat. Sent igårkväll vaknade Eddie & var orolig.. En stund senare var säng, mamma, pappa & toalettgolv helt nerspytt (där fick jag för att ha tokstädat badrummet tidigare på dagen..).
Så inatt blev det inte många timmars sömn. Han har dock blivit bättre under dagen, medans jag har blivit sämre.. Men det känns mer som någon influensagrej. & jag är inte helt hundra på att det verkligen var magsjuka som Eddie drabbades av.. Han tryckte i sig en stor mängd med jordnötter igår, & det vet vi ju alla hur fett det är. Jaja. Vi blir hemma imorgon också!
Tråkigt med så inställda planer!
 
Nu blir det lite the & rostad macka i soffan till Halv åtta hos mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: