Fia - Mitt I Livet.

Med A, Hugo, Eddie & Juni.

FullRulleDag.

Kategori: Vardagslunk.

Jamenja.
Jag är ju bra lyckligt lottad med alla mina bästisar runtomkring mig. har så många underbaringar som jag. Det är en sak som är säker!
 
Jaha. & dagen då? Jotack. Förskolan för Grabzen.
Sprutor på Hulda & Huldalåren. Mer ajaj i mammahjärtat än goselåren, det är ju en sak till som är väldans säker. Nu ligger hon med feber & mammas hjärta blöder. Jaaa, det är mer synd om mig än om henne. Min JuniHulda får inte vara dålig. Näjnäj!
Sen promenad. Eller ja. Shopping på Kungsmässan. Samesame. Jag gick & hade en barnvagn i händerna. Så. Ja. Typ.
Sen kom Millan & BrödernaBus & lekte & förgyllde tillvaron & åt korvmedbröd & fikade & lyssnade på världsproblem & åkte hem & lämnade två mycket toktrötta Erikssonare efter sig. Som nu sover & lämnade en mycket nöjd mamma efter sig. En mamma som nu ska skita fullständigt i att röja upp i köket & istället sätta sig & fisa lite i soffan.
 
 
Tuffeskor till en Tuffetjej. Lite som plåster på plåster på såren.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: