Fia - Mitt I Livet.

Med A, Hugo, Eddie & Juni.

Godmorgon?!

Kategori: Vardagslunk.

o7.o7 startade vi dagen idag.
o7.o7 är påtok förtidigt för mig att gå upp & dessutom vara en bra mamma.
Jag hatar det!!
Sovmornar har alltid vart min & Anders & även Hugos grej. Men inte längre, nä.
Men det var som någon sa, det är när man ställer om den där jävla klockan som det blir såhär!
 
Menmen. Vi får ju njuta av att det är FREDAG lite längre iallafall. & man kan ju alltid "hoppas på" att grabbarna tackar för sig lite tidigare än vanligt så att jag kan få ha pappan i huset lite för mig själv ikväll.
 
Nu - tvättstugan!

Kommentarer

  • Nikita säger:

    Ja precis blir ju så varmt me overall i bilen å bra om man bara ska ut en snabbis ,
    74 som meja har nu var slut på cubus (enda affären som hade ljusrosa) så ja tog 68 då dem var stora å breda för 80 var lika långa som hela meja själv typ :-)

    Å dem funka fint :-) 79kr åxå som hittat

    2012-11-02 | 14:25:03
    Bloggadress: http://Nikital.blogg.se

Kommentera inlägget här: