Fia - Mitt I Livet.

Med A, Hugo, Eddie & Juni.

Halsband komplett!

Kategori: Shopping!

Jag gick lääänge & suckade efter ett sifferhalsband som jag hade sett på familjeliv.se.
Men i ärlighetens namn så tyckte jag att det var lite väl dyrt.. Men så stod dem på en Barn&Babymässa, jag var på, i Göteborg & hade 2o% rabatt om man beställde där & då & slog jag till!
Idag är det ett utav mina käraste ägodelar & jag äääälskar det!
I tisdags fick jag äntligen tummen ur & fick beställt nummer 3 till Juni. & vet ni?
Idag låg det i brevlådan!
DET kallar jag superdupersnabb leverans!
 & oj, vad nöjd & glad jag är nu!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Carolina säger:

    Åh vad fint! Visade Daniel lite menande att sånt vill jag ha när lillasyster tittat ut och fått ett namn:)

    Svar: Jaa. Det är jättefint! Tycker jag absolut att du ska få som "föda-barn"-present! :)
    Fia

    2012-11-01 | 18:17:29
    Bloggadress: http://Sjomanshustrun.blogg.se
  • Emma säger:

    De är så fina! Ska beställa sånt nästa gång jag är på baby barn mässan!

    2012-11-04 | 07:34:41

Kommentera inlägget här: