Fia - Mitt I Livet.

Med A, Hugo, Eddie & Juni.

Hej!

Kategori: Vardagslunk.

Godkväll vänner.
 
Jodå, jag lever allt. Blir lite mycket ibland med för mycket stoj på dagarna & för lite sömn på nätterna. Vi har ju två styck som krånglar rätt rejält här på kvällarna/nätterna & fyra stycken i en en&sextiosäng är ju inget jag direkt rekommenderar. Men jaa. Jag börjar se lite hopp.
 
Juni har fått en tand! Två månader tidigare än sina bröder. Hon har börjat sitta lite lätt, tar sig fram jättebra i gåstolen, äter lite mat & skrattar däremellan. Så ja, man får ju ha lite överseende med att det händer en del i hennes femmånadersliv & därför inte alltid kan uppföra sig exemplariskt på nätterna.
 
Idag har vi iallafall haft en superlugn hemmadag. Barnens mormor & min moster har vart här. Jag har fått tagit fram lite julgardiner, stjärnor & några slingor. Mysigt!!
 
Imorgon börjar veckan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: