Fia - Mitt I Livet.

Med A, Hugo, Eddie & Juni.

Helgstatus.

Kategori: Vardagslunk.

Goderafton vänner.
 
Det blev en mycket lugn & slapp fredag här på Stallakärrsvägen.
Jag gjorde ju misstaget att "kolla" FarmVille 2 på fejjan. Så ja - man kan väl sammanfatta det med 3 ord.
Jag. Är. Fast.
Fansjävlaskit.
 
På kvällen kom världsbästa "grannarna från andra sidan" över. Det blev lite spel, lite drinkar & allmänt superduperkvalite`tids! 
 
Idag har vi haft 67-årskalas för min mormor här.
Full rulle.
Så man skulle ju kunna tycka att barnen skulle vara helt slut & stupa i sina sängar, men inte då.. Dem håller fortfarande igång.
Min trolovade är ute & Halloweenfestar & förväntas inte dyka upp förrän imorgon.
Så nu blir det jag, chipsskålen & soffan.
 
På måndag börjar NyttigaVeckan!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: