Fia - Mitt I Livet.

Med A, Hugo, Eddie & Juni.

Jag <3 Förskolan.

Kategori: Vardagslunk.

Godkväll Vänner.
 
Idag har BrödernaBus vart på Förskolan. MYCKET VÄLBEHÖVLIGT för oss alla! Eddie är inne i någon extremtrots & bara bråkar & bråkar & bråkar med stackars Hugo, som mest bara vill vara ifred & skriker GÅHÄRIFRÅÅÅÅÅÅN hela dagarna. Då kan man ju tycka att det är fullkomligt värdelöst att dem inte har varsitt rum, så Hugo hade kunnat stänga dörren om sig.
Jag hade velat köpa lite lego till Hugo i julklapp, men hur löser man det med en ättrig lillebror & en strax krypande lillasyster? Hm, får tänka på det..
 
Jag & Juni har bara vart hemma idag. Natten inatt var en katastrofnatt, det ena avlöste det andra, så jag vilade en stund när dem var iväg & Juni njöt nog mest av lugnet.
 
Nu sitter bägge pojkarna här i soffan & är helt slut. JAG ÄLSKAR FÖRSKOLAN!! :)
 
 

Kommentarer

  • Moster Emma säger:

    Ja det tar på krafterna att vara på förskolan :) Oftast full fart hos oss på dagarna!

    Svar: Ja, jag fattar inte att ni orkar!
    Fia

    2012-11-15 | 19:32:35

Kommentera inlägget här: