Fia - Mitt I Livet.

Med A, Hugo, Eddie & Juni.

Mat&färgshopping med Hugo.

Kategori: Vardagslunk.

Igår gavs möjligheten att åka & handla enbart med Hugo - & då tar man ju självklart den! Det är svinkul att ha med honom i affärer. Han tittar & frågar & pekar & grejar & har sig. Underbart.
Vi var på Coop. Handlade mat såklart & även några fräcka krokar som jag spanat in. Ska visa er dem i ett annat inlägg. Hade tänkt ha dem i hallen till ungarna.
Sen åkte vi till Jannes (färg&tapet) & fick äntligen inhandlat lite vit väggfärg. Väggarna ser ju förjävliga ut på sina ställen i dethär bygget, så det har jag pysslat lite med idag. Målat över fläckar, lite blåa kritstreck, som iiiiingen har gjort, & spacklat & slipat. Så nu börjar det fräscha till sig :) Härligt!!
 
Oj, nu ska jag visst bära över Hugo från soffan till sängen :)

Kommentarer

  • Moster Emma säger:

    Skönt med lite egentid med bara ett barn kan jag tänka mig!

    Svar: Mycket!
    Fia

    2012-11-15 | 19:33:38

Kommentera inlägget här: