Fia - Mitt I Livet.

Med A, Hugo, Eddie & Juni.

Nedräkning.

Kategori: Vardagslunk.

19 november.
Det känns liiite som att man har nedräkning till mars & våren nu. För varje dag med sol & plusgrader så blir det en dag med isande kyla & snöhelvete mindre.
Känns ok.
& vet ni? Om lite mer än en månad vänder det! Då blir det ljusare igen. High five & fågeldansen på det? Ok!
 
Nu ska jag tvätta (jippijej&tjobabedo!) (nej, jag gör inte så mycket annat än det.) (& ja, jag vägrar tvätta på helgerna, alltså går maskinen konstant på veckorna.) (slut på paranteser.) & omorganisera lite garderober. Juni har börjat i tid & behöver redan utöka sin garderob. & då menar jag ju inte klädmässigt.
 
 
Påtal om ingenting. Har hängt upp Eddies gamla converse. Skor istället för gardin liksom. Funkar fint.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: