Fia - Mitt I Livet.

Med A, Hugo, Eddie & Juni.

Bröderna Bus rum.

Kategori: Inredning.

Grabbarnas rum är äntligen på g! Långifrån färdigt - men som sagt, jag jobbar på det!
Varje gång jag får lite tid över - vilket händer sååå ofta!
Jaja, sakta men säkert!
 
Dem svarta konsollerna väntar såklart på ett hyllplan. Det ligger just nu & torkar. Det satt en vit hylla där innan, men jag tyckte det blev lite väl fisigt, så jag målar några andra hyllor svarta istället.
Den blåa stjärnlampan sitter kvar sen spjälsängstiden & ska boooort!
 
 
 
På dörren.
 
 

Kommentarer

  • Moster Emma säger:

    Kommer bli toppen :)

    Svar: Ja, när/OM det blir klart :)
    Fia

    2012-10-30 | 21:28:50
  • Ljuvligtvitt & busiga gossar säger:

    Va kul att du hittade till mej så jag hittade hit ;)
    Jätte fint rum gossarna har!
    Här är det mycket stjärnor som gäller också ;)

    Jadu, hur får man livet att gå ihop med tre små? :P Ska bli kul att läsa om er vardag också, för hit kikar jag gärna in igen...

    Vår ram är "RIBBA" från IKEA, den är 70x100. Letade i hela stan efter en ram i den storleken utan att lyckas...
    Nyckelpigan är jättefin! Hoppas du lägger upp bild sen när du hittat ram ;)

    Kram Frederica

    Svar: Hihi. Tacksåmycket! :)Okej, ja, jag har stått & dratt i den ramen också. Då får det nog bli den! Kan ju börja med den tills man hittar någon bättre då kanske - så trist att inte få upp tavlan! :)
    Stjärnor. Jag vet inte huuur många år som jag har vart galen i dem! Kul att hitta en till :)
    Kram Fia
    Fia

    2012-10-30 | 22:33:08
    Bloggadress: http://ljuvligtvittochbusigagossar.blogspot.com

Kommentera inlägget här: