Fia - Mitt I Livet.

Med A, Hugo, Eddie & Juni.

& ett klart godkänt.

Kategori: Vardagslunk.

Eddisen blev godkänd! Jippijej! Första gången på läääänge!! Dock väger han hela 2 kilo mindre än vad Hugo gjorde vid 2 års ålder, men Ey! Dem är två olika människor, två olika individer & jag tänker INTE hänga upp mig på detta mer!
Juni är den som vägt mest vid denhär tiden (4 månader). Men det gjorde hon ju redan vid födseln så..! Det skilde ju faktiskt hela 6oogram på Eddie & Juni vid födseln. Mammas lilla Hulda <3
 
Smakportionstiden är ändrad. Förr har det vart från 4 månader. Nu vill dem att man väntar till 5-6 månader. Inte mig emot. Tycker det är rätt smidigt med bara ersättning. Men hon får nu börja smaka lite på våran mat.. Ge henne lite från fingret eller en halv tesked eller så, det ska bli roligt & se dem grimaserna :) Är rätt säker på att hon kommer älska det! :)
 
 
Kände att jag behövde lite uppdatering & fick en ny broschyr!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: