Fia - Mitt I Livet.

Med A, Hugo, Eddie & Juni.

& så Eddie.

Kategori: Tvåan - Eddie <3

Hugo åkte till sin mormor igår & stannade tills idag. Det innebar ju automatiskt mer tid till mellangrabben. Det slår mig allt som oftast att det nog inte så lätt att vara mellanbarn alltid.. Helst inte i en familj där barnen är så täta som i vår.
Vi ringde & sa tack men nej tack till dagis idag. Sov tills vi vaknade & myste en stund i sängen. Brukar aldrig hända att han vill mysa.. Han har aldrig tid. Han ska leka & bråka & hitan & ditan. Men inte i morses inte.
Sen blev det långfrukost & vi pratade om hundar & vädret :) Herregudars vad han pratar. Munnen går IETT! Konstant. Heeeela tiden!
 
Vi åkte & handlade. Var evighetersen som jag hade med honom i en mataffär. Antingen handlar jag & Juni när grabbarna är på dagis, eller så handlar jag & Hugo på helgen.
Han var så duktig. Satt där i vagnen & gnagde på ett äpple. Sa "de gillaj jaaa" tiotusen gånger. Hälsade på alla & log lite sådär lurigt som bara han kan. & gnagde på detdär söliga äpplet.
 
Hemma igen hjälpte han mig att packa upp varorna, gick med blöjpaketen till tvättstugan, ställde drickan på nedersta hyllan i kylen. & jag bara begrundade honom. Vad stor han är! Vad fiiiiin han är! Söta, älskade, superduperfiiiiina Eddie! Vad jag älskar dig!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: