Fia - Mitt I Livet.

Med A, Hugo, Eddie & Juni.

& så lite rosa.

Kategori: Inredning.

Vi har gjort om i vårt sovrum.
När det blev klart lovade jag både mig själv & Anders att inte ha något projekt direkt efter.. Hm. Varför lovar man sånt man inte kan hålla?
Vi behöver ju omorganisera lite här. Vi är ju egentligen ett sovrum kort. Man kan, om man vill, göra om lekrummet till ett sovrum. Men vi vill ej. Tanken är ju att huset ska bli större när jag avslutat min mammaledighet.. (Juh, hemska tanke!)
Så nu ska pojkarna få dela ett rum, & Juni ska få ett! & jag har tänkt att Juni ska få eget rum när hon är runt halvåret.. Vilket jag kom på, är om 2 månader! Klart att jag måste få börja fundera då!!
 
Dessa två från BoråsTapeter står HÖGT upp på favoriter!
 
 
 
Boråstapeter New Classic 2533
 
 

Kommentarer

  • Moster Emma säger:

    De är jättefina!! Var på tjejkväll på "vår" tapetaffär förra veckan och shit vad mycket fina tapeter det finns!!!!

    Svar: Okej. Vad roligt! Har dem det ofta? Hojta isåfall!
    Fia

    2012-10-17 | 19:48:14
  • Malin säger:

    Den bre randiga e galet snygg!
    Jag röstar på den!

    Svar: Mm, vi får se :)
    Fia

    2012-10-17 | 22:12:50
    Bloggadress: http://frugotesson.blogg.se

Kommentera inlägget här: