Fia - Mitt I Livet.

Med A, Hugo, Eddie & Juni.

& så mina tjejor.

Kategori: Vardagslunk.

Ikväll stod det Me&I-träff i kalendern! Här alltså.
Hade redan sett kollektionen en gång & var väl inte sådär jätteimpad. Sist köpte jag tröja & jeans till mig & har vart suuuuupernöjd! Idag blev det två par långkallingar till grabbarna (jaa, man kan även säga taights & leggings, men nu gör jag inte det.. :))
 
& så blev det ju fika såklart. & det bara slog mig. Herrejävlar vilka tjejor jag har! Dem är bara såå bäst! Så underbara. Så fina!! Det fattades några såklart, ja det gjorde det. Men alltså ja. Vad fan vore jag utan dem?
 
 
Hm. Det var då sjuttsingen vad känslig & sentimental jag var idag då :)

Kommentarer

  • Moster Emma säger:

    härligt!!

    Svar: :)
    Fia

    2012-10-17 | 19:51:18

Kommentera inlägget här: