Fia - Mitt I Livet.

Med A, Hugo, Eddie & Juni.

& så plötsligt händer det.

Kategori: Vardagslunk.

Halleluja, kors i taket & dra mig baklänges!
Inatt har ungarna sovit! Allihopa! Jag vaknade till en gång, av att Juni ville ha nappen.
Sen - inget mer! 
En mycket, mycket stor händelse i dethär huset! Så ikväll blir det firande med extra mycket fredagsmyyys!
 
Vi har faktiskt precis gått upp här. Jag, Eddie & Juni låg länge kvar & mornade oss.
Hugo satt ute i soffan & kollade på Bompa.
 
Idag har vi inga som helst planer. Fullkomligt värdelöst väder! Usch & suck & fy vad trött jag blir på detta eviga regnande!!
Vi hoppas på att Pappa/Sambo är hemma i någorlunda tid så han kan roa oss lite!
 
 
Det är sannerligen inte lätt att få med alla på samma bild - men ibland så :)
 
 

Kommentarer

  • lillfaster säger:

    underbart jävla fantastisk bild <3

    Svar: Mm, visst är dem fina! <3
    Fia

    2012-10-21 | 22:39:43

Kommentera inlägget här: