Fia - Mitt I Livet.

Med A, Hugo, Eddie & Juni.

& så startar vi helgen.

Kategori: Vardagslunk.

Godmorgon! Hääärligt med fredaaaaag! 
Har precis tagit upp köttfärs från frysen så jag kan göra A´s favoriträtt till ikväll. Sicken bra sambo jag är va?!
 
Eddies sov/somnande/natt-problem fortsätter. Han totalvägrar att sova i sin spjälsäng. Han som alltid har älskat den! Lustigt hur det bara kan vända så!
Så i helgen ska vi greja iordning så att Eddie får en större säng & grabbarna får samma sovrum. Lite tidigare än tänkt, men jaaa. Jag. Måste. Få. Sova.
 
Annars idag har vi bara tråååkplaner! Måste städa, röja & tvätta golven. Skitvärdelöst. & så får jag nog se till att avsluta alla småprojekt jag påbörjat här hemma. Tog ner lite saker från väggarna som jag inte var riktigt nöjd med, så nu är det helt kalt här.. & massa fula hål & lite färg från väggarna åkte visst med av bara farten. Hm. 
 
Nu behövs visst 2 små rumpor torkas!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: