Fia - Mitt I Livet.

Med A, Hugo, Eddie & Juni.

& så var det morgon.

Kategori: Vardagslunk.

Mammas lille Eddie ropade inatt. Exakt o3.oo!  Jag gick upp & in till honom & tog förgivet att han ville ha mjölk - som alltid. Men inte. "Eddie myysa mamma.."  Eddie vill aldrig mysa med mig när Anders är hemma. Då är det bara han som gäller.  & absolut inte mitt i natten. & jag var så trööött, då Juni krånglat. Så jag lyfte upp honom & bar in han till oss. & den lilla, lilla varma kroppen blev som gelè! Oj, vad han slappnade av. & så låg vi där & mös, mitt i natten, & vips så sov han. Han brukar ju som sagt aaaaldrig vilja ligga i våran säng. Mysigt för en natt - men det får ju verkligen inte bli en vana. Fram vid o6 kom även Hugo in. Japp!
 
Nu förbereder vi för Förskolan! När jag & Juni kommer hem igen ska vi göra INGENTING!!
 
Mys-Bubben.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: