Fia - Mitt I Livet.

Med A, Hugo, Eddie & Juni.

& så var det ny vecka.

Kategori: Vardagslunk.

Sicken värdelös skitnatt!
Först kunde jag inte somna, låg & vred på mig huuur länge som helst! (Troligtvis för att jag fick världens längsta sovmorgon på morgonen!) Juni var likadan hon. Jag lyckades tillslut somna, men Juni fortsatte. Gnäll, gnäll & gnyn. Hon gnäller efter mat, får mat, dricker två klunkar, vill ha nappen & somnar. Vaknar en kvart senare & samma visa. Man kan ju bli lite lätt tokig när det pågår en hel natt.
& ja, men vänjer sig fort vid att få sova, vilket jag har fått hela helgen!
 
Nu är det frukostdags! Killarna har börjat vakna vid sju - gillas inte det heller!
 
Idag står det Bvc, Millan&pojkarnaBus-lek & föräldramöte på agendan!
 
Kan nog bli en rätt så bra måndag ändå!
 
Mammi & NattMonstret <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: