Fia - Mitt I Livet.

Med A, Hugo, Eddie & Juni.

Suck.

Kategori: Vardagslunk.

Här blir mest bara gnäll, så strunta i dethär inlägget om du är i behov utav en feelgood-blogg!
 
Fjärde natten utan sömn. Jag dööör. Det är sånt liv här på nätterna så jag vet snart inte riktigt vart jag ska ta vägen. & käre sambon bara jobbar & sover.
Just nu är det INTE särskilt roligt att vara "ensamstående" 3småbarnsmorsa. Jag. Är. Helt. Jävla. Slut.
& Eddie är i sån trots. Han gapar & han skriker. Precis heeela tiden. Ljudnivån här hemma är helt gaaaalen!!
 
Nu har jag lämnat pojkarna på Förskolan. Nu ska jag sätta mig ner, dricka lite the & invänta Junis tupplur så jag kan bädda ner mig i soffan en stund.
Vips så är klockan två & det är dags att ta nya tag!
 
Här är dem dock rätt söta..
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: