Fia - Mitt I Livet.

Med A, Hugo, Eddie & Juni.

FörmiddagsRapport!

Kategori: Vardagslunk.

 
Hej lördag!
 
Igår när jag gick & la mig skulle sambon bara göra en flaska mat till Juni & borsta tänderna.
& jag har inte den blekaste aning om att han kom & la sig. Måste ju somnat på 2 röda.
& inatt vet jag att jag har vart uppe, men jag vet inte riktigt vad jag har gjort! :)
 Fick iallafall en härlig sovmorgon till kl 11 idag, så hoppas snart på att jag kan bli människa igen!
Harregud, denna julledighet sätter sina spår både här&där alltså!
 
Idag står det inte många punkter på agendan. Jag hade tänkt åka en sväng till Ullared, men jag orkar inte!
Just nu sover Juni & sitter grabbarna & leker med julklappslera vid köksbordet, & jag tycker allt att dem kan fortsätta med den lugna sysslan hela dagen :)
Misstänker dock att det snart utvecklar sig till lerkrig.. Allt brukar ha en tendens till att göra det här! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: