Fia - Mitt I Livet.

Med A, Hugo, Eddie & Juni.

Nej, jag är inte så bitter som jag låter :)

Kategori: Vardagslunk.

Gookväll ja! I stugor & villor & lägenheter & slott!
(oklart detdär med slott, känner ingen som bor i slott. Söndagstrött & bakishjärna, ja.)
 
 
(Oklart även igår, hur jag fick ekvationen vinkväll + sen sänggång = pigg mamma, att gå ihop. Men det lät bra igår! Jävligt bra. Ja.)
 
Idag är det söndag. På alla plan.
Vi har inte gjort många knop idag, nej.
 
Hugo har precis åkt till sin mormor på obestämd tid. Han packade ner 6 kalsonger & var osäker på om det skulle räcka.
Jag saknar redan mitt Stora Hjärta, men jag förstår honom så in i vassen att det är skönt att lämna dethär dårhuset ibland. Lillebror är överjävlig. Ö.V.E.R.J.Ä.V.L.I.G!
Så han är värd all lugn&ro&bortskämdhet&egentid i världen med sin älskade mormor!
 
Här hemma har både mittenbarn & minstingbarn somnat. Mittenbarn för natten hoppas jag, minstingbarn vaknar nog lite senare. Lagom tills vi har satt på en bra film eller nåt.
Jag lagar just nu favoriträtten här. Lax i ugn & citronsås. Riktigt, riktigt mumma!
Tänk, tänk om jag får äta den ihop med bara sambo?! Varm mat liksom. Lycka.
*blink, blink*
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: