Fia - Mitt I Livet.

Med A, Hugo, Eddie & Juni.

Ordning återställd.

Kategori: Inredning.

Sådär!
 
 
Vi fick en brandfilt i fräck förpackning i julklapp.
 
Då var det mesta av julen nerpackat i sina lådor & ordningen är sågottsom återställd.
Det är riktigt mysigt med jul i huset, jag gillar att köra på det röda, varma klassiska pyntet, men det är nog så skönt att få bort allt & köra en liten kalare stil ett tag.
Sen blir det ju våren & då vill man ha in lite färg (guuult) igen.
Julgardinerna får dock hänga kvar tills jag hittat några nya fräscha!
 
Idag har vi haft en innedag. Jag ville gått ut men det ville inte Hugo. & när han väl ville var det ätdags för Juni & när väl Eddie ville gå ut var det dags för mat för oss alla. Det är mycket som ska klaffa & många olika starka viljor finns det!
 
Nu är jag galet trött & ska strax slå igen mina blå.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: