Fia - Mitt I Livet.

Med A, Hugo, Eddie & Juni.

Vardag igen!

Kategori: Vardagslunk.

Godmorgon!
 
Sicket pissväder! Dethär gråa trista regniga vädret kan man ju bli helt tokig på!
Är ju inte sådär jättesugen på att ha det såhär i 3 månader till.
Har tänkt varenda lampa i huset & ändå känns det sådär "murrigt"..!
Men nej, inget gnäll! Jag är jävligt glad att jag har tak över huvudet!
 
Idag är vi ju bara 3 styck hemma. Anders for till jobbet utan att jag märkte nåt & Hugo är kvar hos mormor.
Så nu ska jag alldeles strax fixa frukost åt mig & Eddie. Juni slurpade i sig en flaska i sängen hon & nu kör hon rally med gåstolen.
 Hon börjar bli så stor!!
 
Idag kommer Kinnen & Isali hit! Ååå, ska bli så tokmysigt att hålla bäbis! & träffa Kinn också såklart!
Var alldeles för längesen, men man minns ju själv dendär bebisbubblan :)
Åå, tänk att jag mycket ,rätt så troligt aldrig kommer att få uppleva den igen. Lite sorgligt när man tänker på det.. :)
Samtidigt som jag är väldigt, väldigt nöjd med det jag har! <3
 
Nu frulle, sen röj!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: